Få optimeret din online markedsføring ved en gratis analyse

By:

Skal du have et godt resultat ud af din markedsføring, så skal denne foregår online. Flere og flere virksomheder rykker mere og mere af deres markedsføring online. Og hvor er danskerne, når de er online, og skal finde frem til et ønsket produkt. Svaret på dette er Google. Dermed er det oplagt, at det er på Google, at man skal prioritere sin markedsføring.

Google tilbyder blandt andet Adwords annoncer, altså de små tekstannoncer, der fremkommer i toppen af siden, når der fortages en søgning på Google. De store fordel ved disse er, at man kun betaler, når der klikkes på dem, og der dermed kommer trafik ind på jeres site. Og at det er tale om relevant trafik, da annoncerne kom vises, når der søges på et område, der er relevant for jeres produkter. Dette vel og mærke, hvis annoncerne er lavet rigtigt. For det kan være en videnskab, at lave din AdWords annoncer, så de er mest effektive.

Det kan I få hjælp på hos virksomheden Conversio Aps. Her tilbyder de blandt andet en gratis Adwords analyse. Helt uforpligtende kan I blive klogere på, hvordan jeres Google AdWords performer, og får foreslag til, hvordan de kan komme til at performe bedre. Ved analysen gennemgås alle jeres AdWordskampagner, men også jeres Google Analytics data, og udarbejder en rapport, der påpeger konkrete forbedringsmuligheder.

I analysen går Conversio i dybden med alt omkring jeres AdWordskonto, og kigger blandt andet på, hvorvidt tracking og konverteringsmål er sat korrekt op, på afkast på annoncegrupper, annoncer og søgeord og der gennemgås opsætningen i forhold til målretning og brug af diverse features. Med hensyn til Google Analytics bliver også denne kontos opsætning gennemgået, der analyseres konverteringsdata for både betalt og ikke betalt trafik. Desuden analyseres på jeres adfærdsdata i relation til navigation og evt. købsflow på dit website eller shop.

Analysen er helt uforpligtende, og er desuden 100 procent fortrolig. Erfaringen hos Conversio er at der altid er noget, der kan gøres bedre. De ved hos Concersio, at online succes beror på løbende optimering. Intet er statisk indenfor online markedsføring. Tingene rykker sig konstant, og det kræver arbejde at få besøgstallene til at bevæge sig opad.

Rapporten som du får udarbejdet indeholder en række mål, du kan forvente at nå, hvis du følger de konkrete råd og optimeringstiltag, som du får i rapporten. Hos Conversio mener de, at det er fair, at I uden beregning får et realistisk billede af jeres potentiale og den indsats, der skal til for at opnå jeres mål.