Speak til tv der gør en forskel

By:

Inspirer dine kunder med speak til tv

Forbrugerne bombarderes i dag med et hav af reklamer. Derfor er det helt naturligt, at mange tv speak hurtigt ryger i glemmebogen. Men med den rigtige speak til tv kan det lade sig gøre at øge troværdigheden om det produkt eller budskab, der speakes om. Med den rette tv speak kan du for eksempel inspirere dine kunder til at foretage bestemte søgninger på nettet, købe en vare i supermarkedet, eller bare i det hele taget få vedkommende til at tænke over et vigtigt budskab. Bag enhver speak er der en stemme, der formidler budskabet. Den stemme gør hele forskellen mellem at et budskab når ud til målgruppen eller bliver glemt for tid og evighed. Hos Millespeak finder du en professionel stemme, der giver dit brand den opmærksomhed, der skal til for at trænge igennem lydmuren hos forbrugerne.

Kendte brands og velgørende organisationer

Hos Millespeak finder du en stemme, der har erfaring med at speake stort set hvad som helst. Igennem mere end 10 år er der lagt stemme til tv-reklamer, radioreklamer, lydbøger og meget andet. Stemmen bag Millespeak har i speak til tv lydt i reklamer for kendte brands som Fitness World, Coca Cola og Ilva samt Telia, SAS og mange andre virksomheder. Derudover har stemmen lydt hos velgørende organisationer som Børnecancerfonden, Red Barnet og Aids-Fondet. Disse organisationer har ved at benytte Millespeak fået deres budskaber ud via speak til tv og dermed gjort en væsentlig forskel hos de grupper, som de er sat i verden for at hjælpe.

Klar og tydelig kommunikation

Bag Millespeak finder du Mille Sjøgren, der har mange års erfaring i at levere professionelle speak til tv, radio, virksomheder, lydbøger, apps, virksomhedsprofiler, tegnefilm og meget andet. Mange kunder i både private virksomheder og velgørende organisationer har gennem årene haft stor glæde af, at Millespeak har kommunikeret deres budskaber ud på en enkel og ligetil måde. Hos Millespeak finder du en kvindelig speaker, der formår at kommunikere så klart og tydeligt, at budskaberne trænger ind hos forbrugerne.

Posted in: Speak til tv